Her Gün Kampanya
Kampanyalar => Biten Kampanyalar => Konuyu başlatan: gokalp93 - 11 Şubat 2014, 14:00:39
-
“GLA ile #GeLAşka” Mercedes-Benz Türk A.Ş. izin ve denetim kapsamı dışında kalan bir içerikte, aşağıda belirtilen detaylarda, bir yarışma olarak düzenlenmektedir. Kampanya Mercedes-Benz Türk A.Ş.’nin yetkili hizmet ajansı olan Limonsocial tarafından yönetilecektir ve Mercedes-Benz Türk A.Ş.’nin işbu Kampanya şartları dâhilinde tanınan tüm haklar ve yetkiler, Limonsocial için de geçerli olacaktır.
11.02.2014 - 24.02.2014 tarihleri arasında www.glailegelaska.com adresine gelerek Kampanya’ya katılabilecektir. Şifre ve hesap güvenliği tamamen kullanıcıların sorumluluğundadır.
Katılımcılar, ilk adım olarak “Twitter ile Bağlan” butonuna tıklayarak Twitter hesapları ile yarışmaya katılır. Twitter hesapları ile uygulamaya bağlanan katılımcılar, #GeLAska hashtagini kullanarak 140 karakter ile sevgililerine olan aşklarını kanıtlayacakları mesajı yazar. Katılımın tamamlanması için Mercedes-Benz Türkiye Twitter hesabının takip edilmesi gerekmektedir.
Kampanya tarihi Mercedes-Benz Türk A.Ş. ve Limonsocial’ın insiyatifindedir. Mercedes-Benz Türk A.Ş. ve Limonsocial, kampanya tarihini uzatma ve kısaltma hakkına sahiptir.
Kampanyanın kazananları, yarışma bitiminden sonra 01.03.2014 tarihine kadar Mercedes-Benz Türkiye Twitter hesabından duyurulacaktır.
Ödül: Yarışmada paylaştığı içerik Mercedes-Benz jürisi tarafından en çok beğenilen 3 kişi, 1 yıl boyunca geçerli olacak sinema biletlerini kazanacaktır. Kazanan kişi 17 çift bilet hakkına sahip olacaktır (34 adet bilet) Sinema biletleri 01.03.2014-01.03.2015 tarihleri arasında tüm Cinemaximum sinema salonlarında geçerlidir. Biletler, IMAX, IMAX 3D, dijital 3D teknolojilerinin bulunduğu filmler için de geçerlidir. Biletler, belirtilen tarihler arasında, istenilen zamanlarda kullanılabilir.
Katılımcılar tehdit, vahşet, hakaret, taciz edici, pornografik unsurla veya küfür içeren; suça, ırk ve etnik saldırıya teşvik eden ve her türlü suç unsuru oluşturabilecek, mevzuat, örf ve adetlere aykırılık teşkil edecek hiçbir içeriği ve ticari amaçlar için kullanılabilinecek ve ticari reklam niteliğine sahip bir bilgi veya içeriği yarışma mecrasına gönderemezler.
Yarışmaya katılanlar, paylaşımlarının tüm hakkını Mercedes-Benz Türk A.Ş. ve Limonsocial’a devretmiş olur.
Katılımcılar, kampanyaya ve/veya başka bir üye ve/veya bir üçüncü şahsın telif haklarına, ayni veya şahsi haklarına, malvarlığına tecavüz teşkil edecek nitelikte resimleri, fotoğrafları, metinleri, görsel ve işitsel imgeleri, video klipleri, her türlü yazılımları ve yazılım parçalarını, dosyaları, veritabanlarını, ürün bilgilerini ve listeleri, tümleşik ve ayrık medya oynatıcılarını paylaşmayacağını, çoğaltmayacağını, kopyalamayacağını, dağıtmayacağını, işlemeyeceğini, bu eylemleri ile kampanyayı doğrudan ve/veya dolaylı olarak rekabete girmeyeceğini kabul ve taahhüt etmektedir. Katılımcıların bu Katılım Koşulları’na ve hukuka aykırı olarak gerçekleştirdikleri kampanya ile bağlantılı faaliyetleri nedeniyle üçüncü kişilerin uğradıkları veya uğrayabilecekleri zararlardan şahsen kendileri sorumlu olacaklar ve söz konusu olabilecek zararlardan dolayı Mercedes-Benz Türk A.Ş. & Limonsocial doğrudan ve/veya dolaylı olarak hiçbir şekilde sorumlu tutulamayacaktır.
Katılımcılar, göndermiş oldukları içerikte bulunan canlı ya da cansız obje ile ilgili her türlü telif, izin vb. taleplere ilişkin sorumluluğun kendilerine ait olduğunu kabul etmektedir. Gönderim gerçekleştiren katılımcılar bu konuda (gönderimde yer alan/alabilecek kişi, araç, mekan, eser, kavram vb konularda) gereken izinlerin kendileri tarafından alınmış olduğunu, doğabilecek ihtilaflarda tüm sorumluluğun kendilerine ait olduğunu beyan ve taahüt etmektedirler.
Bu kurallarda önceden haber vermeksizin değişiklik yapmak ve Kampanya’yı durdurma yetkisi, kampanya yöneticilerinin inisiyatifindedir. Katılımcılar, değişiklikleri takip etmek ve kurallarda değişiklik olmuşsa, yeni kural ve şartlara uymakla yükümlüdür.
Kampanya’yı temel alarak oluşturulan paylaşımlar Mercedes-Benz Türk A.Ş.’nin düşüncelerini ve ticari kimliğini yansıttığı anlamına gelmez. Sorumlulukların tümü katılımcıya aittir. Mercedes-Benz Türk A.Ş.’nin, herhangi bir şekilde uygulamaya göndermiş olduğu hiçbir içeriğin doğruluğu, gerçekliği, geçerliliği, güvenilirliği konusunda hiçbir garanti vermez.
Mercedes-Benz Türk A.Ş. ve Limonsocial kampanya boyunca, kampanya sonuçlarını olumsuz yönde etkileyecek şekilde bilgisayar teknolojilerini kullanarak hile yaptığı tespit edilen ya da haksız yollardan kazanç elde edilen işlemleri tespit etmesi durumunda, katılımcının o güne kadarki bütün katılım verilerini hiçbir uyarı yapmadan iptal etme hakkına sahiptir. Bu kişiler kazananlar listesinde yer alsalar bile yapılan incelemeler sonucunda kurallara aykırı bir işlem ya da davranışı tespit edilmesi halinde, katılımcının bütün katılım verileri silinecek ve ödül kazanma hakkı ortadan kalkacaktır.
Kazananlar ikramiyelerini nakit karşılığı talep edemez, paraya çeviremez, kazandığı ikramiyeyi değiştiremez, hakkını devredemez ve satamaz.
Kampanyaya katılan herkes uygulama şartlarını okuyup anlayarak peşinen kabul etmiş sayılır.
Paylaşımda bulunan her katılımcı, bu görüş, fikirler ve içeriklerinin farklı mecralarda da Kampanyanın izniyle yayınlanabileceğini kabul eder.
Mercedes-Benz Türk A.Ş. ve Limonsocial, kampanya üyelerinin verdiği ve veri tabanında saklanacak bilgileri, istatistiksel bilgilere dönüştürmek, reklam ve pazarlama alanında kullanmak, uygulama kullanıcılarının genel eğilimlerini belirlemek, içeriğini ve servislerini zenginleştirmek için her türlü mecrada iletişim amaçlı kullanabilme hakkına sahiptir, ancak kişilere ait bilgiler hiçbir surette 3. kişilere devredilmeyecektir.
Kazanan isimlerin Twitter hesaplarına direkt mesaj gönderilerek ulaşılacaktır. 5 gün içerisinde katılımcıya ulaşılamaması durumunda kazananın Mercedes-Benz Türkiye Twitter hesabında yapılacak ilan ile belirtilmesi kazanan şahsa tebligat yapıldığı anlamına gelir ve kazanan sonucu tebellüğ etmediği veya geç ettiği gerekçesiyle herhangi bir hak iddia edemez. Hediye kazanmaları durumunda, adres bilgisinde vermiş olduğu adresin aynı zamanda teslimat adresi olduğunu bildiren katılımcıların hediyeleri o adrese gönderilir.
Talihlilerin adreslerinde bulunamaması ve/veya yanlış adres beyanı ve benzeri problemlerden dolayı ikramiyelerini teslim alamamasından Mercedes-Benz Türk A.Ş. ve Limonsocial sorumlu tutulamaz.
Mercedes-Benz Türk A.Ş., Mercedes-Benz Yetkili Servis & Bayi, Limonsocial çalışanları ve yakınları yarışmaya katılamaz. Bu kişiler kazananlar listesinde yer alsalar bile yapılan incelemeler sonucunda tespit edilmesi halinde, yarışmacının bütün yarışma verileri silinecek ve ödül kazanma hakkı ortadan kalkacaktır.
Yarışmaya katılan tüm katılımcılar, katılım şartlarını kabul etmiş sayılır.
http://t.co/OrxwaLXFjH