Her Gün Kampanya
Diğer => Serbest Kürsü => Geri Dönüşüm Kutusu => Konuyu başlatan: mina - 07 Eylül 2009, 16:17:15
-
arkadaslar, %50 indirim adı altında tuketiciyi yanıltıyorlar. dikkat edin.
dun kızımın alısverişi için cevahir wenice magazasına gittim. 2 esofman tk. begendim. hesap ettiğim fiyatla benden kasada alınan fiyat cok farklı ve yuksek. etikette 3 adet fiyat yazmakta. ilk satıs fiyatı uzeri çizilmiş olarak. daha sonra taksitli satıs fiyatı ve en son diğerlerinden daha buyuk olarak yazılmıs peşin fiyatı. ve etiketin uzerinde cok buyuk puntolarla yazılmıs %50 indirim yazısı var.
kasada bize verilen cevap ise cok ilginç. biz indirimi peşin fiyatı uzerinden degil ilk satıs fiyatı uzerinden yapıyoruz.
orada yazan peşin fiyatı %30 indirimli fiyatıdır ki %30 indirim ile ilgili hiç ibare yok.
esimle biz tabi itiraz ettik bu duruma, tuketiciyi yanıltmaya hakkı olmadıklarını soyledik. bu esnada kasada sıra bekleyen ve odeme yapan diger musterilerde kontrol etti ve bize destek verdi. magaza sorumlusu ise bu uygulamanın onlara gore bi yanlısı olmadıgını soyledi. biz de o zaman bizleri yanılttıkları için iade etmek istediğimizi soyledik. ve bize tekrar sıraya gecmemiz gerektigini cok sert bir uslupla kasada ki gorevliler soyledi. sırada oldugumuzu kendilerinin hatalarından dolayı bizleri yanılttıkları için iadeyi almalarını soyledik. sıraya gecmezseniz hiç bir işlem yapmayacagını belirtti ve biz tekrar magaza sorumlusunu cagırdık. kendisi guc bela iade işlemimizi gercekleştirdi.
bizleri, tuketicileri yanılttıgı için WENICE firmasını kınıyorum. sizleri de uyarıyorum arkadaslar, ola ki alısveriş yapacaksanız faturanıza dikkat edin. hele ki bayram oncesi... >:(
-
Bilgilendirme için teşekkürler. Hakkaten ardinal patlaması yaratacak bi durum dikkat etmek lazım .
-
arkadaşım o magazada sorun var wenice de değil..gecen ay weniceden bebek kıyafetleri aldık..yüzde 70 indirime mükemmel..etiket fiyatı 13 ytl olan tulum bize 4 ytl civarında geldi ...arkadaşım 180 ytl lilik alışveriş yaptı..ben ise 80 ytl..bence wenice şikayet et o magazayı..
-
Bende dün kızıma 4-5 tişört aldım. Hatta beklediğimden daha da uyguna aldım. 8 ytl lik tşörtlere 2 ytl ödedim. Bencede o mağazada problem var...
-
aslında aramayı dusundum ama subesi oldugu için aynı cevabı alacagımı dusundugumden dolayı aramaktan vazgectim. şimdi sizlerin yazılarını okuyunca da ben sasırdım. buna benzer bir maili tuketici haklarına da gonderdim. şikayet var'a yazacaktım ama baktım ki orada yapılan şikayetlere bile cevap verilmemiş
o zaman yarın arayıp, birde oradakilere soralım bakalım, indirim uygulamaları nasıl işliyor diye >:(
-
vay kardeşimm.. helal san.. tıpkı ben gibisin.. haksızlığa gelemem bende...
-
Şu tutuma gıcık oluyorum satarken canım cicim olan uslupları iade ederken yada değişim yaprken birden değişiyor.
-
Şu tutuma gıcık oluyorum satarken canım cicim olan uslupları iade ederken yada değişim yaprken birden değişiyor.
kesinlikle sana katılıyorum, maalesef tek bu magaza içinde gecerli degil. genelde sık rastlanan bi durum :(
-
değerli forum üyeleri lütfen önyargılarınızdan arınarak aşağıda yazmış olduğum şeyleri okuyun ve düşünün başkalarını kandırabilirsiniz kendi vicdanınızı asla...
Ben wenice kids DE 1 yıldır mağaza müdürü olarak çalışan biriyim.fakülte mezunuyum ve 2.master ımı yapmaktayım, yaklaşık 15 16 yıl satış ve pazarlama ,perakende mağazacılık sektöründe çalıştım.ve hala çalışmaktayım.fakat sizlerin ,müşterilerin ve belki bizim müşteri olduğumuz yer ve kişilerde bizlerinde unuttuğu ve yaptığı/yapmadığı bazı şeyler var...
1.karşımızdakilerinde insan olduğu ve o anki psikolojileri,yaşadıkları,vs vs günlük kaygılarının olduğu.
2.sanki alışveriş yaptığınız zaman kendinizi mağazanın ve ordaki personelin sahibi/efendisi gibi hissetmeniz ve onları hor görmeniz ,sizi memnun etmek için size karşı el pençe divan durması isteğiniz.ama karşınızdaki insanların kültür seviyelerinin bazen sizlerden yüksek olabileceğini ve türkiye şartlarının onu orada olmaya ittiğini düşünün bir daha gittiğinizde.bu sadece wenice için değil,lcw,colıns,little big,rodi,vs vs vs aklınıza gelen gelmeyen tüm markalar için geçerli
3.herzaman müşteri haklıdır ifadesi müşterileri olunduğu zaman bir şeye bencil insanların uydurmuş olduğu bir yalandır.hak dünyanın her yerinde aynıdır yeter ki vicdanınızı dinlemeyi bilin...
4.maalesef müşteriler bir üründe 3 fiyat varsa en ucuzunu görürler ama hemen üzerinde diğer yazan normal fiyatı görmezler/görmedik diyerek önce kasiyeri sonra görevliyi suçlarlar çünkü 10 kuruşluk mala 3 kuruş ödemek herzaman cazip gelir .kime gelmez ki? ama kendilerini kandırdıklarının onlarda farkında değildir.
5.halkım müşterisi alırken bin takla atar ve yalakalık yaparak herzaman müşterinizim diyerek,daha çok geleceğim ve benzeri pek çok yalan ve dalavereyle satış danışmanı veya kasiyeri olmadı müdürü kandırıp +taksit,olmadı indirim yada promosyon koparmaya çalışırken herşey normaldir ve eğer onlardan birini elde ederek mağazadan çıkmışsa kendini cesur yürek zanneder ve marka da mağazada birden gözünde çok iyi olur ama bi dünya eziyet ettikten sonra ürünü havadan sudan bi sebeple iade etmeye kalktığında görevli nin ufak bir ricası bile müşteri için hakarettir,görevli terbiyesiz kaba ve lakayt olmuştur nedense.
6.son olarak halkım müşterisi köşeyi dönme indiregandi yapma hortumlama ve benzeri pekçok şeye o kadar alışmış tır ki çok özendiği ve kendisi için için yapmak istediği için karşısındaki herkese ve herşeye öyle bir önyargı ve at gözlükleriyle bakar ki sanki herkes onu kazıklamak ve kandırmak için oradadır.kendisi bu kadar uyanık olmasa ohoooo atı alan üsküdardan geçmiş boğazda çayını içiyordur.
keşke 3 tane fiyatın neden var olduğunu akıl süzgecinizden geçirip düşünseydiniz,empati kursaydınız sonra da mağaza müdürü arkadaşa sorsaydınız da o da size sebebini izah etseydi,ne yazıkki açıklasa bile einstain in dediği gibi '' bazı ön yargıları kırmak atomu parçalamaktan zordur ''yine de inanmazdınız ya...toplum olarak en fazla birbirimizi kıran yaralayan ve ve yıpratan yine bizleriz.
bütün bunlara rağmen wenice 20.000 den fazla insana ekmek ve iş veren hepsinden çok onlara değer veren bir şirket...Lütfen bir kişinin yanlışını herkese maletmeyin.eğer umursanmıyor olsaydınız bu saatte şikayet varmı araştıran birileri olmazdı bilgisayarının başında.
gönül kırdıysak affola...ama ülkemizin gerçekleri de bunlar.
-
Ben bunca yıldır alışveriş yaparım 1 kere bile etiketteki en ucuz fiyatın geçersiz olduğunu görmedim. heryerde etikette yazılan en ucuz fiyat geçerlidir. Eğer siz etikete 2 fiyat yazıp bide altına öylesine ucuz gözüksün diye düşük bi fiyat sallıyorsanız bu kesinlikle sizin müşteriyi kazıklama yollarınızdan 1 tanesidir. Ayrıca müşteri parayı ödüyorken güleryüz gösteriyorsanız, parayı geri alırkende müşteri sizden aynı tepkiyi bekler.
4.maalesef müşteriler bir üründe 3 fiyat varsa en ucuzunu görürler ama hemen üzerinde diğer yazan normal fiyatı görmezler/görmedik diyerek önce kasiyeri sonra görevliyi suçlarlar çünkü 10 kuruşluk mala 3 kuruş ödemek herzaman cazip gelir .kime gelmez ki? ama kendilerini kandırdıklarının onlarda farkında değildir.
[/b]
keşke 3 tane fiyatın neden var olduğunu akıl süzgecinizden geçirip düşünseydiniz,empati kursaydınız sonra da mağaza müdürü arkadaşa sorsaydınız da o da size sebebini izah etseydi,ne yazıkki açıklasa bile einstain in dediği gibi '' bazı ön yargıları kırmak atomu parçalamaktan zordur ''yine de inanmazdınız ya...toplum olarak en fazla birbirimizi kıran yaralayan ve ve yıpratan yine bizleriz.
-
çokbilmiş
10 tane master yapsan da sen bu yazdıklarınla hiç birşey yapamazsın hayat boyu kaybedersin ben paramla eğer rezil oluyorsam ve bunu mağzanın hatası yüzünden rezil oluyorsam bırak orda bağırmayı en kısa sürede tüketici mahkemesine başvurup yakanızdaki elin nasıl olduğunu göstericek kadar duygusuz olurdum.
Benim veya diğer müşterilerin parası ile maaşın ödeniyorsa eğer bilki en büyük patronun bizleriz müşterilerin.
Hele bir mağza müdürü buraya gelip yorum yapacak kadar gereksiz ve müşterileri küçümsüyecek duruma gelmiş ki buda sizin ne kadar küçük ve dar bir düşünceniz olduğunun açıklamasıdır.
Eğer ben paramı öderken güler yüz görüp, para iademde asık surat ve sinirli davranışlar görürsem mağzayı başlarına yıkacak duruma gelirim. Hep kendinizi haklı görüyorsunuz her müşterinizin arkasından konuşmalar v.s.
Ve dediğiniz o akıl süzgeçi sizlerde olsaydı 3 tane etiket fiyatı koyup müşterileri aldatmak yerine daha çok yardımcı olurdunuz. Şimdi sen cevapta yazarsın sayın mastır'lı mağza müdürü. Yazki benim elime kozlar geçsin burdaki tüm üyelerle birleşip mağzalarınızı ve sizi tüketici mahkemesine şikayet edeyim bakalım kim kazanıcak duruma düşer kim kaybedecek duruma düşer.
Sizin gibi müşteri memnuniyeti olmuyan mağzalardan nefret ediyorum. Bu yazının prnt scrn ını tüketicinin yanında lan gazetelerdeki yazarlara gönderdim bakalım neler olucak.
-
sn. master diplomalı cok bilmis;
firmanız ile ilgili yasamıs oldugum tecrübeyi ! forum arkadaslarımla paylasmam sizi ne kadar rahatsız etmis olmalı ki foruma üye olup, açıklama yapmak gereği duymussunuz. keske bu duyarlılığınızı ! mağazada yasanan problemlerde ve sikayetvar.com da yer alan sikayetlerde de gösterebilseydiniz. hem o zaman bu açıklamayı bir nick arkasında gizlenerek yapmak yerine açık olarak altına imzanızı atabilecek ve ünvanınızı yazabilecektiniz!!!
ayrıca vicdanım çok rahat, fakat sizlerin vicdanı rahat olmamalı ki bu açıklamayı yapma gereği duydunuz...
1-karsımdaki insanın psikolojisi beni yanıltma hakkını ona vermez, bu durumda benim psikolojim her an değisebilir...
2-hiçbir zaman böyle bir isteğimiz yok, sadece beklentimiz güleryüz ve güven!!! (2. master yapıyormussunuz ama halen daha müsterilerinizin sizden ne beklediğini öğrenememissiniz, büyük kayıp) ayrıca sizden alısveris yapan müsterinizin kültür seviyesini nereden biliyorsunuz da kendinizi daha üstün görmek gibi bir hataya düsüyorsunuz?
3-sanırım bunu da 2. masteriniz da öğrettiler size....
4-neden bir etikete ucuz fiyat yazma gereği duyuyorsunuz. tabirinizle 3 kurusluk bir mala 10 kurusluk fiyat yazarsanız, indirim zamanında 3 kurusluk fiyatından yani normal olabilecek bir fiyattan almak istememiz gayet normal. kim kimi kandırmaya calısıyor acaba?
5-bu yazdığınızın doğru olmadığını sizde biliyorsunuz sanırım, mağazalarda indirim oranları gecerlidir. pazarlık yapmak sözkonusu değildir. ayrıca satıs yapmak için gösterdiğiniz cabayı!!! bir iade anında da gösterebilseniz sorun olmayacak...
6-bilinçli bir müsteri olmak, sizlere göre önyargı ve at gözlükleriyle bakmak ise maalesef yanlıs değerlendirme yapmıssınız. tabir ettiğiniz o olayları yasadığımız için, daha dikkatli, daha bilinçli bir tüketici var artık...
bunu öğrenmekte epey gec kalmıssınız...
son olarak;
hiçbir açıklama etikette yazılan en ucuz rakamın kasada gecerli olmamasını haklı çıkarmaz.
isterseniz bunu siz akıl süzgecinizden geçirip düşünün, empati kurun, sonra da tüketici ile ilgili kanunları inceleyin!!!!
-
ÇOKBİLMİŞ kullanıcı adlı kişinin açıklamalarından sonra WENICE daha da bi batmıştır gözümde :)
-
DEĞERLİ FORUM ÜYELERİ,
FORUMDA "çokbilmiş" KULLANICI ADI İLE KAYITLI KİŞİNİN VE YAZDIĞI KİŞİSEL YORUMLARIN FİRMAMIZ İLE HİÇBİR İLİŞKİSİ OLMADĞINI BELİRTİRİZ. SÖZ KONUSU EDİLEN OLAY, KİŞİ VE DURUMLAR İLE İLGİLİ YAZILANLAR GERÇEĞİ YANSITMADIĞINDAN FİRMAMIZ HAKKINDA YAPILAN BU TÜR YORUMLAR ASILSIZDIR.
HAKKIMIZDA YAPILAN YORUMLAR VE FİRMAMIZDA ÇALIŞTIĞINI İDDİA EDEN KİŞİ VEYA KİŞİLER İLE İLGİLİ OLARAK YASAL HAKLARIMIZIN SAKLI OLDUĞUNU BİLDİRİRİZ.
WENICE İNSAN KAYNAKLARI
-
Son yazılan mesaja dikkate almanızı öneriyorum arkadaşlar..
-
çok bilmiş arkadaşa bir lafım var: ne kadar okul okursan oku, ADAM OLAMADIKTAN SONRA gerisi boş :) ;D
-
Konuda açıklama olduguna göre kilit :D