Her Gün Kampanya
Diğer => Görüş ve Öneriler => Konuyu başlatan: TRBOZGUR - 25 Haziran 2010, 10:48:27
-
İnternetimin sürekli bağlantı kesilmesinden dolayı müşteri hizmetlerini aradım ve bayii tarafından tarife değişikliği yapıldığını santralde de çalışmalar olduğundan kaynaklandığını söylediler. Ben hiçbir şekilde değişiklik yapmadığımı hangi bayii tarafından değişikliğe uğradığını sordum uzun uğraşlarım sonucu bayii tespit ettim ve aradım. Bayi yanlışlık yapıldığını çokçok özür dilediklerini söylüyor ve çıkan faturayı da kendilerinin ödeyeceğini birde webcamera hediye edeceklerini söylediler.
Bu arada tarife değişikliği yüzünden de fatura 33.75 geldi. Öncelerde 26.75 ödüyordum.
Gerçekten yanlış yapılmışsa anlayışla karşılarım.
-
eğer dediğin gibi ise bence anlayışla karşıla yani hem fatrayı ödeyecek hemde camera hediye edeceklermiş yanlışlık olur insan oğlu sonuçta
-
Kesilme dediğin nasıldı ? Benim geçen gün sürekli ara ara kesilip durdu bağlantı 5 6 dk gidiyor geliyor 2 dk anca durup yine 5 6 dk gidiyor :S
-
Kesilme dediğin nasıldı ? Benim geçen gün sürekli ara ara kesilip durdu bağlantı 5 6 dk gidiyor geliyor 2 dk anca durup yine 5 6 dk gidiyor :S
aynen bu şekilde idi.
-
Kesilme dediğin nasıldı ? Benim geçen gün sürekli ara ara kesilip durdu bağlantı 5 6 dk gidiyor geliyor 2 dk anca durup yine 5 6 dk gidiyor :S
aynen bu şekilde idi.
yapma ya bendemi arasam ? :S
-
yeni hıza geçtiği için alt yapı çok yetersiz olduğundan sürekli kesintiler yaşadık. 4440375 arayıp tarifen hakkında bilgi alabilirsin.