Her Gün Kampanya
Diğer => Serbest Kürsü => Geri Dönüşüm Kutusu => Konuyu başlatan: a1ONEboy - 09 Haziran 2010, 14:02:53
-
Benim Tüketici Haklarına acil dilekçe yazıp vermem lazım bir konuyla ilgili bana yardımcı olacak kişiler bana ö.m ile ulaşsınlar lütfen !!
-
GÜNCEL..
-
Birkaçgün önce telefoncuyu şikayet ettim bende.Bulunduğun yerdeki kaymakamlığa gidip tüketici sorunları hakem heyeti bürosundan aldığın formu dolduruyosun ve ürün fişide lazım.( Nerde oturuyosun bilmiyorum ama Ankaradaysan kızılay Kumrular caddesinde).Bide ürünü istiyolar incelemek için. Benim tel şuan onlarda ayın12sinde gidip alcam :)
-
Birkaçgün önce telefoncuyu şikayet ettim bende.Bulunduğun yerdeki kaymakamlığa gidip tüketici sorunları hakem heyeti bürosundan aldığın formu dolduruyosun ve ürün fişide lazım.( Nerde oturuyosun bilmiyorum ama Ankaradaysan kızılay Kumrular caddesinde).Bide ürünü istiyolar incelemek için. Benim tel şuan onlarda ayın12sinde gidip alcam :)
Benim ürün serviste ki şikayetimde bu servis aldı telefonumu açılıp kapanma sorunuyla klavyesini bozdu gelmişler bana böyle kullancaksın diyolar ayriyetten şimdide camını çatlatmışlar ..
-
servisin verdiği kağıtları atmadın inşallah.onları götür tüketici haklarının yerine.zaten servis ilk alırken cam çizik bile olsa oraya not düşüyor camı kırık yazmadığına göre onlar yapmıştır demektir.ben de daha önceı arızadan 3 kez servise vermiştim.sürekli aynı arızayı yapıyordu.servis kağıtları ile beraber dilekçe yazdım tüketici haklarına verdim birkaç ay sonra mahkeme sonuçlandı ve telefonun parasını geri aldım.peşini bırakma ama..
-
servisin verdiği kağıtları atmadın inşallah.onları götür tüketici haklarının yerine.zaten servis ilk alırken cam çizik bile olsa oraya not düşüyor camı kırık yazmadığına göre onlar yapmıştır demektir.ben de daha önceı arızadan 3 kez servise vermiştim.sürekli aynı arızayı yapıyordu.servis kağıtları ile beraber dilekçe yazdım tüketici haklarına verdim birkaç ay sonra mahkeme sonuçlandı ve telefonun parasını geri aldım.peşini bırakma ama..
Kağıtları zaten teslimde oraya veriyoruz bir kere yapıldığını sanıp verdim kağıdı aldım telefonu klavyesini farkettim geri verdimyeni kağıt aldım o hala duruyor fiş vs.herşey elimde yarın nokiayıda arıyacam inş onlar hallederler birde tüketici haklarını beklemek istemiyorum !!
-
ben hiç bir servis kağıdını vermemiştim ki onlara..en iyisi nokiayı ara ama onlar da hep servise yönlendiryor gerçi
-
tüketici haklarına başvurmak için en az ürünün arızalı olduğuna dair 3 servis fişinin olması gerekiyor.fiş olursa yeni telefonle değiştiriyorlar
-
sinirlerini bozma mutlaka hallolur kaymakamlığa gidip sormak lazım benim hiç başıma gelmedi
-
ben hiç bir servis kağıdını vermemiştim ki onlara..en iyisi nokiayı ara ama onlar da hep servise yönlendiryor gerçi
Bakacaz ayriyetten telefonun üretimi durmuş sanırsam değiştirmezler büyük ihtimal yaparlarsa para iadesi işte .. ayriyetten yeni bi telefonun üretimi neden dururki acaba :S
-
Arkadaşlar demin aradım nokiayı geçen hafta çarşamba verdiğim cihaz yok daha kaydı alınmamış yok daha kargodaymış deniliyor bu konuda bilgisi olan varmı ? p.tesiden beri arıyorum sürekli sonraki güne gidiyo problem p.tesi arıyom salı arayın salı arıyorum çarşamba arayın bende bıktım hepsini tek tek saydım konuşamadıda şimdide hafta içi arayın diyo öteki hafta bende tamam dedim başka konu falan derken yüzüne kapattım !! p.teside olmazsa kayıt artık tüketici haklarına gitmeyi düşünüyorum başka çözüm yok gibi gözüküyor önerisi olan ?
-
Ben tüketici haklarından telefonu dün aldım.Adam bir buçuk iki aya sonuçlanır falan dedi :-\ bakalım sonucu bekliyorum merakla :) sende şikayet et bence ogün ara bugün ara vs. hepsi palavra onların biri şunu ara diyo onu arıyosun öbürünün telini veriyolar geçiştiriyolar hep
-
çok sinirlendim ya ne varsa söyledim artık kadın sus pus kaldı zaten bi 2 3 dakika sonra yok kargoda yok toplama merkezine gidiyo sonra bize geliyo falanda filanda demeye başladı !! kayıta geçse telefon bide sıfırını istemekle oyalıcaklar bi süre zaten .. ben bu telefonu almam artık içine ettiler güzelim telefonun