Her Gün Kampanya
Diğer => Serbest Kürsü => Konuyu başlatan: huseyinboz - 14 Mayıs 2015, 16:31:04
-
Bu nasıl bir şirket?
Kargolar gelmiyor, gelince paketler ya parçalanmış ya da ağzı açık geliyor. Telefonlara bakan yok, onlarca defa ara, kimse açmıyor, gözümün önünde çalan telefona sırıtıp tavla oynayan bir ekip canlanıyor, iyice sinirleniyorum. Bir de güya evde bulamıyorlar, bırakılan not yok, "Not yoktu" deyince "Rüzgar uçurmuştur" diye cevap geliyor ağzında sakız cart cart çiğneyen, müziğin sesinden benim sesimi duyamayan sözde çalışan... Telefonda bekletirken yanındakiyle özel meselelerini konuşuyor, tartışıyor, hatta benim duyduğumu bile bile... Bu nasıl lakaytlık? "Kargom kayıp, yetkili biriyle görüşmek istiyorum" diyorsun, "şube müdürümüz çocuğunu kreşe bakmaya gitti" diyor, bir başka gün de "Kayınvalidesi rahatsızlanmış, geçmiş olsuna gitti" diyor. Ben bu özel mevzuları dinlemek zorunda mıyım?
Müşteri hizmetlerini arıyorsun, canlı insan yok, buldunsa da ezik ezik konuşuyor, dişli değil. Biliyorum ki şubeyi arasa kendi fırça yiyecek.
Zamanında forumdan bir arkadaştan ürün almıştım, Yurtiçi Kargo parçalanmış bir şekilde teslim etti. Konuştuk, uğraştık, o kadar stres, zaman kaybı. Tüketici Heyeti'ne başvurdum, sonuç= "Karayolları taşımacılığı ile ilgili konular, Tüketici Hakları'nın yetkisi dışındaymış. Mahkeme açarak hakkımı arayabilirmişim."
Kısaca kargonuzun içinde isterse çok değerli birşey olsun; Yurtiçi ile geliyorsa eğer___ kaybolursa, kırılırsa, çalınırsa, yok olursa suçlu siz olursunuz! Kimseye de hak iddia edemezsiniz. Başvuru yapabileceğiniz hiçbir yer yok! Hem işlerini düzgün yapmıyorlar, hem de pişkinler, zerrece utanmaları yok. Sesler yükseliyor, konuşmalar çirkinleşiyor. Bu sabah işine gelmediği için "Sesiniz gelmiyor" deyip şak diye suratıma kapatacak kadar da ilerletmişler rahatlıklarını.
Bundan sonra kazandığım yarışmalarda, iletişim bilgileri paylaşırken not düşeceğim, KESİNLİKLE YURTİÇİ ile göndermeyin diye. Siz de aynı sorunları yaşıyorsanız, bence siz de aynısını yapın. Ya işlerini düzgün yapsınlar ya da kapansın gitsin.
Dipnot: Sinirle hızlı yazdım, anlatım bozukluğu olmuşsa affola
-
Yurtiçi kargo çok deriiin yaraları var bende. Müşteri memnuniyeti adına birşey yok. Gerekli aksiyonu aldık derler eski tas eski hamam devam ederler. Bunları kime şikayet edeceğimi bilemiyorum bende artık.
-
Aynı klubün üyesiyim inanın aldığım ürünü bilerek getirmediler tam 3 gün şubede durdu en son biri aradı saat 17 ye kadar gelip alın yoksa geri gidicek dediler. Bende adresime getiriyorsanız getirin deyip yüzlerine kapattım tabii ki ürünü adresime getirmediler. Bir kargomu kaybettiler ya da düşünmek bile istemem ama çaldılar dilekçe yazın dediler Merkez den şu numaraya fakslayın yaptım baktım arayan yok aradım nedir benim şikayetimin durumu kargomu kime vermişsiniz diye bana verilen cevap faksınızı bulamıyoruz dilekçenizi tekrar fakslayın ve bizi yine arayın ve gönderen firmadan da gönderici ödemeli olduğu için fatura fotokopisini isteyin dediler. Şikayetvar.com yazdım ancak umurlarında değil marka imajı yerlerde sürünüyor farkında değiller. Çevremde bir tek memnun kişi yok. Eskiden böyle değillerdi bizim burda şube değişimi oldu ne olduysa ondan sonra olmaya başladı. Ya da Yurtiçi Kargo gerçeğiyle er geç tanışmış oldum.
-
(http://i.hizliresim.com/nAJB6V.jpg)
İşte tablo... Bu şikayetime hiç bişiy yapmadılar. Geri iade ettiler firmaya.
-
Bir yurtici kargo birde metro turizm ikiside isini iyi yapamiyor ikisini de sikayet edecek yer bulunamiyor ikisi de bunu umursamiyor ve maalesef ikiside cok tercih ediliyor >:(
tepkisini memnuniyetsizligini belli etmek zor geliyo insanlara. Baslarina kotu seyler geldiginde firmayi tekrat kullanmamalari gerekirken bunu ciddiye almiyorlar...
-
Bugün bana da kargo gelmiş, evde olmadığım için yapışkanlık not bırakmışlar. Üzerinde adres, telefon vs. hiçbir şey yok ama bakalım yarın en yakın şubeye gideceğim oradadır sanırım/umarım kargom.
-
Mesajı yeni geldi günahlarını almayayım ama kargomu evimin yanındaki şubeye değil de uzaktaki şubeye koymuşlar. :)
-
Benim kızdığım nokta şu, arıyorum kargom niye teslim edilmedi diyorum. Kargo geldi, sizi evde bulamadığı için geri götürdü diyorlar. Bizim sitede 24 saat güvenlik personeli ve kamera kaydı var, dün hiç üşenmedim, kayıtlara baktım, Yurtiçi Kargo'dan gelen kimse yok. Sözde beni aramışlar ama ne hikmetse herkesin aramasını görüyorum ama onlarınki nedense yok... Sözde yapışkanlı ihbar notu bırakıyorlar, o da yok. Bu kadar yalanın bir arada olması sinirimi zıplatmaya yetmiyormuş gibi, dün takip numarasından bir baktım kargo benim adıma teslim edilmiş gözüküyor!!! 3 gündür kargom nerede diye kendimi parçalıyorum, sistemde teslim almış gözüküyorum. 444 99 99'u arıyorum, uykulu bir adam bana baştan savma cevaplarla yardımcı olmaya çalışıyor. Adam yardımcı olmaya çalışmıyor, sadece derdi şikayet kaydını açıp kapatmak, gerisine bulaşmamak, dinlemek dahi istemiyor.
Az önce yine aradım şubeyi, 3 gündür kargom nerede diye yırtınıyorum, sistemde almadığım halde teslim aldı gözüküyorum ki benim teslim almam zaten imkansız, benim işyerim evimden kaç km uzakta. Neymiş akşam sisteme teslim edildi olarak girmek zorundalarmış, yoksa uyarı alırlarmış :))))))))))))))))))
Kargoyu teslim etmiyorlar, etti gösteriyorlar, niye? Uyarı almamak için. Yok dedim ya, ben tüm firmalara bana Yurtiçi Kargo ile gönderim yapmayın diye yazacağım, gerekirse başka kargolarla ücret alıcı göndersinler.
-
Bugün gidip elden teslim aldım. Şube o kadar karışık ki bir kargoyu almak için 15-20 dakika bekledim. Bir ara kargomu bulamayacaklarını sandım ama neyse ki sağlam bir şekilde alabildim. O sırada defalarca kez telefonları çalmasına rağmen hiçbiri oralı olmadı. Ben sesten rahatsız oldum ama onlar o kadar alışmış ki resmen duymuyorlardı.
-
Benim sözde teslim edilen kargom ile halen uğraşıyorum esktradan bir de aldığım ürünü devamlı adreste bulamadıkları kargom var. Şu ikisini aliyim ellerinden artık Yurtiçi Kargo ile işim olmaz. Polise şikayet nasıl aklıma gelmedi yazan arkadaşa teşekkür ederim şubeye bunu diyip gerçekten de şikayet edeceğim bu sözde teslim edilen için ne demek bu resmen hırsızlık vb. bir şey. Yurtiçi Kargo adının bu kadar kirlenmesine nasıl izin veriyor anlamış değilim. Her kargoda sorun oluyor mesela Aras Kargo ile ufak sorunum oldu hatta onları ilgilendirmeyen bir sorundu göndericinin yaptığı hataydı ona rağmen hemen arayıp özür dilediler ilgilendiler ve kargom ertesi gün elime ulaştı. Keza diğer bütün kargolar da böyle Yurtiçi Kargo hariç. Yurtiçi Kargo'nun esas amacı müşteriye hiç önem vermemek bizden nasıl soğuturuz amaçlı çabalamak diye düşünüyorum.
-
(http://i.hizliresim.com/nAJB6V.jpg)
İşte tablo... Bu şikayetime hiç bişiy yapmadılar. Geri iade ettiler firmaya.
aynı şeyi defalarca yaşadım, önceleri insanlık ettim, kimse işinden olmasın dedim, sabrım taşınca şikayet ettim(!), sonunda da defalarca bu tabloyla karşılaştım. Tabi bu kargo takip numarası elimde olanlar, kimbilir haberim olmadan kaç kargom geri dönmüştür. Şİkayetlerimin hepsinin sonucu 'personel uyarıldı', şubedekiler arkamdan gülüyorlardır eminim.
-
yurtiçi nin klişe cümlesidir bu ''geldik sizi evde bulamadık''.aslında gelen falan da olmamıstır. ama gözünüzün içine baka baka yalan da söylerler burada calışanlar.şikayet dilekçesi de oluştursanız bir işe yaramıyor sanırım :-[
-
Bana bu hafta içinde 2 tane kargo geldi yurtiçinden hiç bir problem yoktu sanırım şubeyle ilgili bir sıkıntıdır
-
Bana bu hafta içinde 2 tane kargo geldi yurtiçinden hiç bir problem yoktu sanırım şubeyle ilgili bir sıkıntıdır
sorun bir değil birçok subeyle ilgili bir sorun, zaten tek şube bile olsa önemli olan yurtiçinin tutumu, zamanla sizde sorun yaşarsanız anlarsınız...
-
kesinlikle aynı sıkıntıları bende yaşıyorum :( şikayet ede ede bir hal oldu bende
-
bugün yine aynı sorun, dün bütün gün evdeydim, güya gelmiş evde bulamamış, kapıya not yapıştırmış, kapıda kagıt da yok, evdeydim de, dün tatil olduğu için mesaj yanlışlıkla gelmiştir diye aradım, evde olduğumu söyledim, kapıyı duymamışsınızdır diyor, kapıda not falan da yok diyorum, uçmuştur diyor. Benim yapabileceğim birşey yok dedi. Kapattık, şikayet et demeye getiriyor, nasıl olsa birşey olmuyor! Tekrar arayıp personelin numarasını istedim, kendi şahsi numarası bahanesiyle vermek istemedi, zorla aldım. Şimdi arıyorum telefonu açmıyor. Kızımın telefonundan arıyorum yine açmıyor. Çıldırmak içten değil, kargo şubesi bana uzak, kargom ağır. Evde olmasam da bulamasa laf söylemeye hakkım yok ama evdeydim, 5 dakika evden çıksam belki o zaman gelmiştir diyeceğim ama ...
Bunların kazandığı para helal değil kesinlikle!
-
ben artık çözümü şöyle buluyorum %100 tabiki olmuyor
en son kedilerime kum ve mama için hepsiburada.com dan alışveriş yaptım 7 gün geçti gelmedi kargoyu aradım sürekli araçta gözüküyor ne oldu bu dedim
evinizi bulamamışlar bi dediler bi geldik yok dediler
öylemi dedim kapadım hepsiburada.coma yazdım faceden tüm siparişimi iptal edin sizide tüketici haklarına şikayet ediyorum paramı gasp ettiniz kedilerim aç kaldı kargo şirketi parasını ödediğim ürünlerimi teslim etmiyor diye
hemen aradılar (ki gece 9civarı yazdım hepsiburada.coma)
ben bağırdım çağırdım yarın derhal ilgileniyoruz denildi
ertesi gün gene gelmedi gene hepsiburadaya yazdım
gene aradılar beklettiler genel müdürlükle görüştüler kargom 2 saat sonra eve geldi ki yurtiçi kargo bana 15kiloluk kargomu gelin şubeden alın bile dediler biz getiremiyoruz
bu yüzden alım yaptığınız firmayla çözüme ulaşmaya çalışın asla yurtiçi kargoyla uğraşmayın
bu arada hepsiburada.com yetkilileri muhtemelen firma ismi geçiyor burda diye okuycaklardır bu yazıyıda
onlara söylediğimi aynen yazıyorum
bundan böyle hepsiburada.com yurtiçi kargo şirketiyle çalştığı süre boyunca ben bir daha ordan alışveriş yapmıycam isterse bana 1000tl hediye çeki versin umurumda diil paramla rezil olmam bundan sonra cinnet geçirdiğim eve hapsolduğum yeter çünkü
-
ben artık çözümü şöyle buluyorum %100 tabiki olmuyor
en son kedilerime kum ve mama için hepsiburada.com dan alışveriş yaptım 7 gün geçti gelmedi kargoyu aradım sürekli araçta gözüküyor ne oldu bu dedim
evinizi bulamamışlar bi dediler bi geldik yok dediler
öylemi dedim kapadım hepsiburada.coma yazdım faceden tüm siparişimi iptal edin sizide tüketici haklarına şikayet ediyorum paramı gasp ettiniz kedilerim aç kaldı kargo şirketi parasını ödediğim ürünlerimi teslim etmiyor diye
hemen aradılar (ki gece 9civarı yazdım hepsiburada.coma)
ben bağırdım çağırdım yarın derhal ilgileniyoruz denildi
ertesi gün gene gelmedi gene hepsiburadaya yazdım
gene aradılar beklettiler genel müdürlükle görüştüler kargom 2 saat sonra eve geldi ki yurtiçi kargo bana 15kiloluk kargomu gelin şubeden alın bile dediler biz getiremiyoruz
bu yüzden alım yaptığınız firmayla çözüme ulaşmaya çalışın asla yurtiçi kargoyla uğraşmayın
bu arada hepsiburada.com yetkilileri muhtemelen firma ismi geçiyor burda diye okuycaklardır bu yazıyıda
onlara söylediğimi aynen yazıyorum
bundan böyle hepsiburada.com yurtiçi kargo şirketiyle çalştığı süre boyunca ben bir daha ordan alışveriş yapmıycam isterse bana 1000tl hediye çeki versin umurumda diil paramla rezil olmam bundan sonra cinnet geçirdiğim eve hapsolduğum yeter çünkü
satın aldığım ürün için olsa olabilirdi ama kazandığım ürün kimsenin umurunda değil ki, şimdi göndereni arayıp durumu izah etsem, biz görüştük tekrar getirecekler diyecekler ama yine geitrmeyecekler ve kagıt yapıştırdık diyecekler. Kızımı okula götürüp geldiğim için zaten o ara gelmiştir belki diye hak iddia edemeyeceğim. Aynen öyle, eve kapanıp bosu bosuna beklediğim günlere yazık!
-
Kargo gelmiş 3 gün geçti bi getiremediler.Yurtiçi kargonun şubesini arıyorum telefona bakan yok.4449999 numarasını aradım müşteri temsilcisine bağlanmak sabır ister.Böyle bir çalışma sistemi olur mu ya?
-
bende qapelden aldım mecbur yurtiçiyle geliyor bugün gelir diye ümitliyim
(http://i.hizliresim.com/AgY9Eq.jpg) (http://hizliresim.com/AgY9Eq)
-
Yurtiçi kargo acayip bozdu. Okadar yogunlar ki telefonları acmıyorlar , paketleri getirmiyorlar.
-
açın şikayet vara neden uğraşiyorsunuz telefonla irtibat kurmaya yazın onlar sizinle irtibat kurbak için uğraşsinlar
onlarin anlayacaği dilden konuşun 5 dakikanizi almaz bir şikayet açmak hemde hemen kargonuz gelir geçmişte onlarca kargomla ilgili şikayetim mevcut şikayet varda en sonunda onlarda dayanamadilar mahalleme hemde sokağimin başina yeni şube açtilar yoksa devam edicektim her gelmeyen kargom için şikayet açmaya
-
kullanmayın
-
açın şikayet vara neden uğraşiyorsunuz telefonla irtibat kurmaya yazın onlar sizinle irtibat kurbak için uğraşsinlar
onlarin anlayacaği dilden konuşun 5 dakikanizi almaz bir şikayet açmak hemde hemen kargonuz gelir geçmişte onlarca kargomla ilgili şikayetim mevcut şikayet varda en sonunda onlarda dayanamadilar mahalleme hemde sokağimin başina yeni şube açtilar yoksa devam edicektim her gelmeyen kargom için şikayet açmaya
Şikayetvara yazılan cevaplar artık fazlası ile klişe oldu. Müşterimize geri dönüş yapılacaktır yazıyor bırakıyorlar. Şikayetvarda firma çok ilgili hemen cevap verdi gözü ile bakıyor. Şikayetvar ilk zamanlar çok etkili idi artık etkisini git gide kaybediyor maalesef.
-
açın şikayet vara neden uğraşiyorsunuz telefonla irtibat kurmaya yazın onlar sizinle irtibat kurbak için uğraşsinlar
onlarin anlayacaği dilden konuşun 5 dakikanizi almaz bir şikayet açmak hemde hemen kargonuz gelir geçmişte onlarca kargomla ilgili şikayetim mevcut şikayet varda en sonunda onlarda dayanamadilar mahalleme hemde sokağimin başina yeni şube açtilar yoksa devam edicektim her gelmeyen kargom için şikayet açmaya
Şikayetvara yazılan cevaplar artık fazlası ile klişe oldu. Müşterimize geri dönüş yapılacaktır yazıyor bırakıyorlar. Şikayetvarda firma çok ilgili hemen cevap verdi gözü ile bakıyor. Şikayetvar ilk zamanlar çok etkili idi artık etkisini git gide kaybediyor maalesef.
şikayet var yetkilileri bana şöle bi yol söylemişti ben otomatik cevaplarin şikayetimin altindan kaldirilmasini istediğimde
o yapilan yorumu beğenmediğinizi belirtin ve hergün bıkmadan sorununuz neyse çözülene kadar yorum yazin dediler bana ama tabiki ben yaklaşik şubat ayinden beri hiç şikayet açmadim şu anki işleyiş dahami rahata yönelik oldu bilmiyorum
rahata yönelik derken firmalar artık işin ucunu bıraktilar kim ne yazarsa yazsin umurumuzda diilmi demeye başladilar manasinda kullandim
-
https://www.facebook.com/12NumaraninSesi/videos/969780446457543/
Yurtiçi kargo kötü biliyorum ama bu kadarını hayal etmemiştim
-
Pes yaaa pes cidden
-
https://www.facebook.com/12NumaraninSesi/videos/969780446457543/
Yurtiçi kargo kötü biliyorum ama bu kadarını hayal etmemiştim
direk şubeyi alacaksın elinden yoksa bu gidişle firmanın(yurtiçi kargo) işi zor.